گفتگو با حامد میرباقری و پدرش داوود میرباقری , گفتگوی جذاب با حامد میرباقری , مصاحبه خواندنی با حامد میرباقری و پدرش داوود میرباقری , حامد میرباقری خوش شانس ترین پسر جهان! +عکس , بیوگرافی کوتاه حامد میرباقری ,

گفتگوی جذاب با حامد میرباقری

مصاحبه خواندنی با حامد میرباقری و پدرش داوود میرباقری

حامد میرباقری ، داوود میرباقری

حامد میرباقری تنها پسر کارگردان باسابقه و شناخته شده سینما و تلویزیون ایران داوود میرباقری میباشد که در این بخش گفتگویی جالب از زندگی شخصی و رابطه پدر و پسری شان را می خوانید.

 

گفتگوی جذاب با حامد میرباقری

حامد میرباقری بازیگر سینما و تلویزیون و تنها پسر داوود میرباقری کارگردان مطرح کشورمان حدود 20 سال در کنار پدرش کار هنری کرده و نقش امیرعلی در شاهگوش یکی از برجسته ترین نقشهای او به شمار میرود. گفتگویی با این پدر و پسر هنرمند انجام داده ایم که خواندنش خالی از لطف نیست.

بخش عمده ای از کار شما فضایی است که با حامد پسرتان تعامل دارید؛ هم سر صحنه هم در فضای خانوادگی، احتمالا شما هم در خانه و هم در محیط کار زیاد با هم بحث و مشورت می کنید. این فضا چگونه است؟

- میرباقری : در خانه اصلا فرصت پیدا نمی کنیم که یکدیگر را ببینیم، بیشتر وقت ها سر کاریم.

- حامد: البته سر کار هم اصلا شبیه پدر و پسر نیستیم.

- میرباقری: من تا همین اواخر یادم نمی آید نشسته باشم و با حامد حرف زده باشم و درد دل کرده باشم. این اواخر گاهی فرصت شده درباره اینکه مطالعه اش را بیشتر کند، حرف بزنم و کتاب جذابی را معرفی کنم. گاهی پیش آمده درباره توقعاتم حرف زده باشم و برخوردی شده و دعوایش کردم. در خانه خیلی مجال پیدا نکرده ایم که با هم گفتگو داشته باشیم.

داوود و حامد میرباقری ، داوود میرباقری ، حامد میرباقری و پدرش

رابطه تان با الهه خانم دخترتان هم به همین شکل است؟

- میرباقری: الهه قضیه اش فرق می کند و نوع رشته تحصیلی اش باعث شده به جهان من نزدیکتر شود. حامد از حیث و وجه دیگری این کار را کرده است. شکر خدا می بینم که روز به روز دارد به من نزدیکتر می شود. قلم و نوشته هایش این را می گوید. من و حامد بیشتر بده بستان تجربی و عملی داریم. حامد بدون مبالغه 20 سال است که کنار من ایستاده و دستیاری می کند.

بعضی وقت ها به او می گویم که من وقتی هم سن تو بودم سه چهارتا کار ساخته بودم ولی متاسفانه شرایط و فضایی به وجود آمده که فکر می کنند پارتی بازی است. من بارها به حامد گفته ام که خودش هر کار می تواند بکند. باید خودش توانایی ها و استحقاقش را ثبت و ضبط کند.

من اگر امکانی به او بدهم ممکن است سوء تعبیر شود. در واقع حامد 20 سال است در این حوزه جان کنده است. من یک دوره خیلی طولانی اصلا حامد را نمی دیدم. فقط سر صحنه لحظاتی از دور می دیدم که درگیر کار است. صبح زودتر از من، ساعت پنج می رفت سر صحنه و شب دیرتر از من برمی گشت. من یک قضیه ای را بعدها در خاطرات حامد فهمیدم. سر کار مختار فهمیدم که چقدر بی رحم هستم! صحنه ای بود که حامد پنج ساعت به چوب (شکل صلیب) بسته شده بود و چیزی نمی گفت و من اصلا حواسم نبود.

- حامد: این یکی از خاطرات خوب من است. خب شرایط اینطور ایجاب می کرد. خصوصا اینکه دیر هم کرده بودم و باید سکوت می کردم.

- میرباقری: من فکر می کردم که خب هنرپیشه است دیگر باید بماند. یک بار فخیم زاده این خاطره را نقل کرد که «اوخ اوخ با پسرش که این کار را می کند، ببین با ما چه می کند!» من واقعا لحظه ای که این کارها را می کردم اصلا فکر نمی کردم که این پسرم است و ممکن است او را از دست بدهم. یک بار دیگر هم سر همین کار، حامد در نقش وهب سقوط خیلی بدی داشت. آن لحظه تازه احساس کردم این پسر من است.

واقعیت این است که رابطه من با حامد اینطور بوده و من می خواستم که خودش رشد کند. این کارها سخت است ولی اگر با کار ارتباط برقرار کنید، لذت خاص خودش را دارد. چیزی که آسان به دست بیاید، آسان هم از بین می رود. فکر و اندیشه ای که سخت به دست می آید، بیشتر ماندگار است. من احساس کردم از جایی که حامد به این کار علاقمند شد باید یک مسیر طبیعی و تجربی را طی کند چون من خودم این سختی ها را کشیده ام.

- حامد: من یادم است سر نمایش پرده عاشقی دلم می خواست جای یکی از این نقش ها باشم و پدرم گفت برو هر کاری می خواهی بکن. من رفتم با خانم مفید حرف زدم و اینجوری شد که وارد کار شدم.

حامد میرباقری ، حامد میرباقری و پدرش ، گفتگو با حامد میرباقری

این درگیر شدن با فضای پدرت به خصوص اینکه تک پسر هستی چطور ایجاد شد؟ هیچ وقت نگفتی این چه کار سختی است که پدرم دارد؟

- حامد: نه، من واقعا این سختی و این کار را دوست دارم. وقتی به کاری علاقه داری، با اشتیاق آن را انجام می دهی. سر مختار هم همینطور بود. پنج سال کار کردیم. من آمدم که دستیاری کنم. دستیار سه شدم. آقای کریمی بود و اصغری و من. من تا به حال دستیاری نکرده بودم. نمی دانستم قضیه چیست. آنها بیشتر درگیر کار خودشان بودند و من بیشتر از طرفی به طرف دیگر می دویدم. تلاش کردم خودم یاد بگیرم. بعدها که شدم دستیار دو، وظایفم سنگین تر شد. علاقه ام هم بیشتر شد و بیشتر پیگیر شدم.

- میرباقری: بالاخره من وقتی به عنوان دستیار یک با حامد کار می کنم، می فهمم که چقدر رشد کرده است. من الان با اعتماد می توانم بگویم صحنه را بچیند و من بگیرم. در بیشتر اوقات پیشنهادهایش نود درصد درست است. روح مطلب را فهمیده. همین میزان نزدیکی فکری برای من یک نعمت است وقتی مطلبی را می نویسم و می دهم به حامد می بینم که ذهنیتش نود درصد با من یکی است.

من سیر تلاش حامد و منطقی و تجربی می دانم. امین که در دو یا سه کار کنار من بوده، می تواند شهادت بدهد که هیچ وقت تبعیضی برای حامد قائل نشده ام چون اگر غیر از این عمل می کردم، برایش دلسوز نبودم. باید این مسیر را با تجربه و سختکوشی طی می کرد و به آن می رسید تا شخصیت هنری اش بتواند شکل بگیرد. اگر غیر از این عمل می کردم، در حق اش ظلم کرده بودم. کسی که مسیر را ناقص یا با وابستگی و پارتی طی کند، خیلی زود به ته خط می رسد. امروز فکر می کنم حامد به بلوغ و بالندگی رسیده است.

حامد میرباقری ، گفتگو با حامد میرباقری ، بیوگرافی حامد میرباقری

بیوگرافی کوتاه حامد میرباقری

حامد میرباقری تنها فرزند داوود میرباقری است که در 11 مهر ماه سال 1361 در شهر شاهرود به دنیا آمده است وی تاکنون در مجموعه های «امام علی»، مجموعه «مسافر ری»، مجموعه «معصومیت از دست رفته» و مجموعه «مختارنامه» نقش آفرینی کرده است. وی علاوه بر دستیاری کارگردان دو نقش «وهب نصرانی» و «ثابت» را مجموعه «مختارنامه» بازی کرده است.

 

 

 

منبع : مجله همشهری , ویکی پدیا

 

 

مصاحبه خواندنی با حامد میرباقری و پدرش داوود میرباقری - نمناک
namnak.com/26690-حامد-میرباقری.html
حامد میرباقری و پدر حامد میرباقری و عکسهای حامد میرباقری و بیوگرافی حامد میرباقری و گفتگو با حامد میرباقری را در نمناک ... گفتگوی جذاب با حامد میرباقری.
حامد میرباقری خوش شانس ترین پسر جهان! +عکس - نیک صالحی
www.niksalehi.com/fun/page/018178.php
گفتگویی ویژه با حامد میرباقری. حامد میرباقری در «شاهگوش» ... تمام این نکات برای بازیگری که تصمیم دارد این نقش را بازی کند، خیلی جذاب است. کاراکتری که ...
پیدا و پنهان «شاهگوش» با داود میرباقری - Bartarinha.IR ...
www.bartarinha.ir/fa/news/.../پیدا-و-پنهان-شاهگوش-با-داود-میرباقری
پیدا و پنهان «شاهگوش» با داود میرباقری داود میرباقری،شاهگوش،سینمای خانگی. ... به نظر می‌رسد حامد میرباقری به‌عنوان بازیگر اصلی جذابیت نقش‌های دیگر را ندارد.
مصاحبه های سینمایی هستی - گفت و گو با «حامد میرباقری ...
www.maryamghazal.blogfa.com/post-304.aspx
۱۲ بهمن ۱۳۸۹ ه‍.ش. - گفت و گو با «حامد میرباقری» بازیگر مجموعه مختارنامه ... پدرم نقش «وهب نصرانی» را به من پیشنهاد داد و با کمال میل پذیرفتم و خیلی خوشحال شدم. ... امیدوارم بتونم با هنرمندان سینما و تلویزیون مصاحبه های خوب و جذابی انجام بدم تا از ...
شاهگوش - مصاحبه
shahgoosh.blogfa.com/category/3/مصاحبه
در ادامه چلنج هایی که او با پارتنرهایش هومن آب پرور و خنجری دارد ماجرا را جذاب تر می ... با حامد میرباقری در پشت صحنه شاهگوش گفت و گویی داشتیم که در ادامه می خوانید.
حامد میرباقری و همسرش
quranblogging.ir › سرگرمی › چهره های شاخص
الیکا عبدالرزاقی با لباسی زیبا در مراسم برند آلتون +عکس ... حامد میرباقری بازیگر نقش صادق در سریال یلدا و (امیرعلی) سریال شاهگوش و (وهب نصرانی و ثابت بن مختار ثقفی) .... گفتگوی داغ و منتقدانه با علی ضیا و پاسخ وی به انتقادات + تصاویر.
گفتگوی جالب و صمیمانه با خانواده زنده یاد فردین و شباهت ...
www.persianv.com/view/316979.php
۱۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گفتگوی جالب با خانواده زنده یاد فردین و شباهت عجیب نوه هایش به وی. گفتگو با ..... حامد میر باقری از زندگی شخصی و رابطه اش با پدرش می گوید !
ترلان پروانه و سبک غذایی جالب وی همراه با گفتگو با مادرش + ...
www.persianv.com/view/311164.php
۳۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ترلان پروانه و سبک غذایی جالب وی همراه با گفتگو با مادرش + عکس های دیده نشده از .... حامد میر باقری از زندگی شخصی و رابطه اش با پدرش می گوید !
گفتگوی جالب با بهنام صفوی بعد از بازگشت مجددش ، از ...
www.persianv.com/pic/view/011138.php
۱۵ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گفتگوی جالب با بهنام صفوی بعد از بازگشت مجددش ، از فیلتر شدن پیجش تا .... حامد میر باقری از زندگی شخصی و رابطه اش با پدرش می گوید !
گفتگوی بسیار جالب با ستاره‌های استند‌آپ کمدی خندوانه + ...
www.persianv.com/pic/view/011153.php
۱۶ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گفتگوی بسیار جالب با ستاره‌های استند‌آپ کمدی خندوانه + تصاویر ..... حامد میر باقری از زندگی شخصی و رابطه اش با پدرش می گوید ! اخبار هنرمندان ...
پخش مستندی درباره ساخت ضریح امام حسین(ع)/ گفتگو با ...
shabestan.ir/detail/News/495281
۲۸ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پخش مستندی درباره ساخت ضریح امام حسین(ع)/ گفتگو با میرباقری درباره ... در قاب مستند» با گفتگو با داود میرباقری از جمله مستندهای جذابی است که .... فیلی و حامد میرباقری دیگر هنرمندانی هستند که بخشی از گفتگوی آنها امشب ...
حرف های جنجالی حامد زمانی : خانواده ام هنوز هم نمی دانند شب ها در ...
www.persianv.com/pic/view/011401.php
۵ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سکوت حامد زمانی با این گفتگوی جنجالی شکست: مطمئن بودم سنگ می خورم/خانواده ام هنوز هم نمی ... بهنوش بختیاری با تیپی جذاب و کاملا متفاوت در کاخ جشنواره + عکس .... حامد میر باقری از زندگی شخصی و رابطه اش با پدرش می گوید !
آپارات - مصاحبه جذاب
www.aparat.com/result/مصاحبه_جذاب
مصاحبه جذاب و دیدنی عادل فردوسی پور با علی دایی-بخش دوم ... مصاحبه جذاب(حامد کمیلی دوست داشتنی)با برنامه دیدار بخش۲ ... بخشی از مصاحبه جذاب داوود میرباقری.
گفتگو جدید و خواندنی با حامد
varzeshonline.hostik.ir/گفتگو-جدید-و-خواندنی-با-حامد.html
گفتگوی خواندنی با حامد میرباقری ... گفتگوی خواندنی با حامد ... گفتگو خواندنی با پیمان ... مصاحبه جدید و خواندنی با ... بیشتر.
کمپ اختصاصی حامد بهداد - مصاحبه های حامد بهداد
hamedbehdad-camp.blogfa.com/category/12/مصاحبه-های-حامد-بهداد
۱۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رضایت از بازی‌ام در «دندون طلا» را در چشمان میرباقری می‌دیدم .... تازه ترین گفتگوی حامد بهداد با ماهنامه فیلم ..... پارامترهای آن برای من جذاب بود.
شب پُر ستاره خیابان الهیه به بهانه جشن رونمایی دندون طلا
plus.ir/tv/.../شب-پ-ر-ستاره-خیابان-الهیه-به-بهانه-جشن-رونمایی-دندون-ط...
دندون طلا نام جدیدترین اثر داود میرباقری کارگردان برجسته سینما و تلویزیون ایران است؛ دندون ... در دندون طلا چهره های همچون حامد بهداد، باران کوثری، مهدی فخیم زاده، سیروس ... گزارشی از حواشی و گفتگوهای جذاب با ستاره ها در مراسم رونمایی از سریال شهرزاد.
گفتگوی سینماپرس با کارگردان«نیمه شب اتفاق افتاد ...
cinemapress.ir/.../گفتگوی-سینماپرس-با-کارگردان-نیمه-شب-اتفاق-اف...
۷ روز پیش - وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: در هر صورت شانس ما این گونه بوده که ... شب اتفاق افتاد» برای مخاطبان جذاب است و می تواند آن ها را با خود همراه سازد. ... عناصر اصلی جدیدترین فیلم سینمایی اش برشمرد و اظهار داشت: حامد بهداد در این ... مجریان گریم: محمدرضا میر باقری، ساناز سرمدی، دستیار تدارکات: سعید آزادی، ...
برای گفتگو با میرباقری تا شاهرود رفتیم
www.pana.ir/Pages/Printable-News-238153.aspx
برای گفتگو با میرباقری تا شاهرود رفتیم ... رضا رویگری، فرخ نعمتی، انوش معظمی، صدرالدین حجازی، کاظم هژیر آزاد، محمد فیلی، حامد میرباقری و. ... برای اولین بار روی آنتن می روند و همچنین قسمت هایی از مختارنامه، جذابیت و تنوع مناسبی به برنامه دهیم.
حامد میرباقری: پدرم اهل پارتی بازی نیست | چهره نیوز - پوشش ...
chehrenews.ir/news/6365
۵ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - به گزارش سرویس فرهنگی هنری چهره نیوز، حامد میرباقری با شاهگوش دیده شده و ... چون همه کاراکترهای این قصه به نظرم جذاب است ولی نقشی که به نظر به من نزدیک ..... پس از گفتگوی سالار عقیلی با "من و تو" و مایلی کهن با "بی بی سی" ...
مصاحبه با «حامد میرباقری» بازیگر مجموعه مختارنامه
www.pcparsi.com/مصاحبه-با-«حامد-میرباقری»-بازیگر-مجموعه-مختارنامه...
۲۱ بهمن ۱۳۸۹ ه‍.ش. - اویزهای نوری زیبا با لیوان یکبار مصرف · ایران و عربستان از نگاه پرمخاطب ... مصاحبه با «حامد میرباقری» بازیگر مجموعه مختارنامه. مصاحبه با «حامد ...
یک گزارش از واکنش های منفی به “شاهگوش” و بازیگران اش در ...
www.linkday.ir/یک-گزارش-از-واکنش-های-منفی-به-شاهگوش-و-ب.html
+گفتگوی جذاب با مهراوه شریفی نیا+عکس - 23بازدید; حمایت عالی علی کریمی از فاطمه .... برخی مخاطبان هم پیشنهاد داده‌اند که حامد میرباقری برود و به طور آکادمیک، ...
پشت صحنه "دندون طلا" با حضور حامد بهداد و باران کوثری! - ...
seemorgh.com › فرهنگ و هنر › اخبار فرهنگ و هنر
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گزارشی از پشت صحنه سریال "دندون طلا" با بازی حامد بهداد ، باران کوثری و ... میرباقری فرصتی برای گفتگو ندارد و سوالاتی را که از او دارم از مهران برومند ... بهترین شکل این کار که می‌تواند برای مخاطبان جذاب و ماندگار باشد چیست.
گفتگو با حامد میرباقری - مجله اینترنتی شیک و مد | ...
shikmod.ir/tag/گفتگو-با-حامد-میرباقری-2552
مصاحبه ای خواندنی و جالب با عروس و پسر داریوش ارجمند بازیگر پیشکسوت ایران. ... ”حامد – مجتهدی تهرانی” که اخیرا در یکی از مهمترین و استراتژیک ترین نواحی تهران به عنوان شهردار منصوب شده است ... ماجرای اعتراض هایی که به برنامه جذاب فیتیله شد.
پیدا و پنهان «شاهگوش»در گفتگو با میر باقری
kelidtimes.com/17264/پیدا-و-پنهان-شاهگوشدر-گفتگو-با-میر-با/
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - پیدا و پنهان «شاهگوش»در گفتگو با میر باقری ..... به نظر می رسد حامد میرباقری به عنوان بازیگر اصلی جذابیت نقش های دیگر را ندارد… من در این مورد ...
گفتگو با حامد میرباقری
bangbong.ir/tag/گفتگو-با-حامد-میرباقری-46087
گفتگو با حامد میرباقری ... اگر شما هم می خواهید لاغر شوید بهتر است اصولی و با روشهای درست وزن تان را کم کنید. .... آلن دلون Alain Delon یکی از خوش تیپ، خوش پوش و جذاب ترین مردان سینمای جهان است طوری که بیشتر مردان سعی در این دارند که تیپ و ...
گفتگو با داوود میرباقری درباره «دندون طلا» یش
www.cinemakhabar.ir/NewsDetails.aspx?ID=89163
۴ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گفتگو با داوود میرباقری درباره «دندون طلا» یش .... حرف می‌زنم که باید جذبشان کنم و آنها را در دنیایی که به نظر من جذاب است شریک کنم. ... «حسن پور شیرازی»و«سیروس گرجستانی»به دنبال«دندون طلا» · فروش آنلاین «دندون طلا» در ...
حامد میر باقری از زندگی شخصی و رابطه اش با پدرش می گوید !
morix.ir/news/33410
حامد میر باقری از زندگی شخصی و رابطه اش با پدرش می گوید ! 5 دقیقه پیش ... این اواخر گاهی فرصت شده درباره اینکه مطالعه اش را بیشتر کند، حرف بزنم و کتاب جذابی را معرفی کنم. ... در خانه خیلی مجال پیدا نکرده ایم که با هم گفتگو داشته باشیم.
گفت‌وگوی بهروز شعیبی با داود میرباقری درباره «دندون طلا - الف
alef.ir/vdchvxnxz23nvxd.tft2.html?303301
۲۸ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در گفتگوی بهروز شعیبی با داوود میرباقری درباره سریال «دندون طلا» مباحثی چون انگیزه های ساخت ... ... داستان با همان پایه و مبنای ایرانی برای من جذابیت بسیاری داشت و نکته ... تشکر مکتوب میرباقری از حامد بهداد برای بلبل شدن.
با لذت ببینید | Instagram photos and videos
www.online-instagram.com/place/با%20لذت%20ببینید/882898369
Images at با لذت ببینید on instagram. ... مسعود فراستی تمام شده/هفت و نود با هم قابل قیاس نیستند این گفتگو را همین الان از کانال تلویزیون ... در شب لقب عجیب حامد بهداد به داود میرباقری، ستاره ها از دندون طلا در الهیه تهران پرده برداری ... کنسرت خنده حسن ریوندی این ویدئوى جذاب را از کانال سرگرمى تى وى پلاس ببینید Www.plus.ir.
عکسی از حامد بهداد در نقش یک معتاد کارتن خواب در فیلم ...
www.naghdefarsi.com/iran-news/15583-------------l-r.html
۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تماس با ما · اتاق گفتگو · تبلیغات; ثبت نام / ورود ... بسیار عالی،جذاب و مهیج ... قسمت جدید مجموعه نمایش خانگی «دندون طلا» به دلیل همزمانی با ایام شهادت امام زین ... در قسمت جدید این مجموعه چهره و گریم جدیدی از حامد بهداد در نقش بلبل رونمایی می شود. ... کارگردان:حامد میرباقری، دستیار تولید:فواد بوربور، برنامه ریز:فرزاد ...
دانلود مصاحبه حامد بهداد در برنامه 35 سی و پنج | آبان موزیک
www.abanmusic.org/دانلود-مصاحبه-حامد-بهداد-در-برنامه-35-سی/
۷ روز پیش - جیرانی مجری این برنامه در گفتگو با بازیگرانی مانند حامد بهداد، سحر ... موضوع جذاب عشق بین عراقی و ایرانی در این فیلم برای اولین بار مطرح می شود ...
یالثارات الحسین(ع) - مصاحبه با حسن میر باقری
montagamin.blogfa.com/category/16/مصاحبه-با-حسن-میر-باقری
«ابراهیم مالک اشتر» یکی از شخصیت های مهم و جذاب تاریخی و از دوستان نزدیک حضرت ابوالفضل العباس(ع) است، فرمانده ای جسور که برای خون خواهی از شهدای دشت کربلا ...
مصاحبهٔ شهاب حسینی با حامد بهداد آبی شو ۱ - YouTube
ویدیو برای گفتگوی جذاب با حامد میرباقری
▶ 8:12
https://www.youtube.com/watch?v=V-CESAKIK30
۷ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بارگذاری توسطIranianTV
مصاحبهٔ شهاب حسینی با حامد بهداد آبی شو ۱ ... گفتگو با ستاره میم مثل مادر: هنوز من را بخاطر همان نقش می شناسند - Duration: 4:15. ... در شب لقب عجیب حامد بهداد به داود میرباقری ...
مینی سریال « دندون طلا » ی داود میرباقری - تالار گفتگوی هم ...
forum.hammihan.com › ... › سینما و تلویزیون › سریالهای ایرانی
۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 15پست - ‏4 نویسنده
تا کنون حضور حامد بهداد، حمید رضا آذرنگ و ستاره اسکندری در این مجموعه قطعی شده ... همکاری دوباره پورشیرازی و گرجستانی با «دندون طلا» و میرباقری ... کارنامه هنری داود میرباقری نشون میده ، آثار ایشون همیشه برای تماشاگر جذاب بوده.
تصویربرداری «دندون طلا»ی داوود میرباقری تمام شد - سینما نگار
www.cinemanegar.com/articleview.php?cat=52&id=10015&fest=0
۵ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خبر، نقد، تحلیل، گزارش و گفتگو. ... مینی سریالی با بازی مهدی فخیم زاده، حامد بهداد، حمیدرضا آذرنگ، سیامک صفری و باران کوثری ... کامران خلج، صدابردار: رشید دانشمند، دستیار کارگردان: حامد میرباقری، دستیار تولید: فواد بوربور، ...
گفتگو با حامد میرباقری بازیگر نقش - منو تو کلاب ...
topclub.blogsky.com/1390/01/22/post-769/
گفتگو با حامد میرباقری بازیگر نقش - منو تو کلاب MANOTO CLUB - جنجالی ترین اخبار هنری به همراه دانلود جدیدترین موزیک ها و فیلم ها و عکس های زیبا و دیدنی ...
عکس های پشت صحنه سریال شاهگوش - آریا پیکس
www.ariapix.net/1392/10/shahgoosh-backstage-photo.html
بیوگرافی و گفتگو با لعیا زنگنه + عکس جدید. ۱۵ دی ۱۳۹۴ ... پشت صحنه سریال شاهگوش / مهرداد صدیقیان,حسین سلیمانی و حامد میرباقری. پشت صحنه .... این سریال را فقط وجود مرجانه گلچین زیبا و قشنگ کرده است وگرنه مفت نمیارزد. ستایش پنج ...
خوشحالی حامد بهداد از همکاری دوباره با باران کوثری+عکس ...
www.cinemajournal.ir/خوشحالی-حامد-بهداد-از-همکاری-دوباره-با/
به گزارش سینماژورنال این مینی سریال را داوود میرباقری براساس نمایشی که خودش ... حامد بهداد با تازگی با انتشار عکسی از همکاری اش با باران کوثری در “دندون طلا” ... شود که بدانیم باران کوثری در گفتگویی تفصیلی بعد از جشنواره سی و سوم از این ...
میرباقری از «مختارنامه» می گوید | فرهنگی - جی پلاس - جماران
jplus.jamaran.ir/culture/?p=25432
۲۸ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در برنامه «مختارنامه در قاب مستند» گفتگوی مفصلی با داود میرباقری پخش ... فیلی و حامد میرباقری دیگر هنرمندانی هستند که بخشی از گفتگوی آنها امشب ... مستندی جذاب درباره افرادی که از شرایط دشوار و خطرناک جان سالم به در برده و ...
عیار «دندون طلای»ی میرباقری
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=306537
۲۴ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - داود میرباقری با فاصله بسیار، توانمندترین کارگردان سریال های ... حمید رضا آذرنگ این بار رویی دیگر از خود نشان داد و حامد بهداد بعد از مدت ... «دندون طلا» درواقع عشق، خیانت، فقر و بدبختی، اعتیاد و خلاصه هر آنچه مخاطب از یک قصه جذاب انتظار دارد را ... تیتراژ سریال مثل یک کابوس · گـفـتـگـو با محمدرضا فروتن و حامد ...
مصاحبه جالب و خواندنی با رضا رویگری - جدید 94 -گهر
gahar.ir/مصاحبه-جالب-و-خواندنی-با-رضا-رویگری/
۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رضا رویگری در گفتگو با «سین جیم» گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران در خصوص ... تست گریم داده بودند اما داوود میرباقری گفته بود، نقش «کیان» را جز رویگری به کس دیگری .... حامد بهداد با یک جمله صداوسیما و تلویزیون را کوبید.

برچسب ها گفتگو با حامد میرباقری و پدرش داوود میرباقری , گفتگوی جذاب با حامد میرباقری , مصاحبه خواندنی با حامد میرباقری و پدرش داوود میرباقری , حامد میرباقری خوش شانس ترین پسر جهان! +عکس , بیوگرافی کوتاه حامد میرباقری ,

گفتگو با حامد میرباقری و پدرش داوود میرباقری , گفتگوی جذاب با حامد میرباقری , مصاحبه خواندنی با حامد میرباقری و پدرش داوود میرباقری , حامد میرباقری خوش شانس ترین پسر جهان! +عکس , بیوگرافی کوتاه حامد میرباقری ,

گفتگوی جذاب با حامد میرباقری

مصاحبه خواندنی با حامد میرباقری و پدرش داوود میرباقری

حامد میرباقری ، داوود میرباقری

حامد میرباقری تنها پسر کارگردان باسابقه و شناخته شده سینما و تلویزیون ایران داوود میرباقری میباشد که در این بخش گفتگویی جالب از زندگی شخصی و رابطه پدر و پسری شان را می خوانید.

 

گفتگوی جذاب با حامد میرباقری

حامد میرباقری بازیگر سینما و تلویزیون و تنها پسر داوود میرباقری کارگردان مطرح کشورمان حدود 20 سال در کنار پدرش کار هنری کرده و نقش امیرعلی در شاهگوش یکی از برجسته ترین نقشهای او به شمار میرود. گفتگویی با این پدر و پسر هنرمند انجام داده ایم که خواندنش خالی از لطف نیست.

بخش عمده ای از کار شما فضایی است که با حامد پسرتان تعامل دارید؛ هم سر صحنه هم در فضای خانوادگی، احتمالا شما هم در خانه و هم در محیط کار زیاد با هم بحث و مشورت می کنید. این فضا چگونه است؟

- میرباقری : در خانه اصلا فرصت پیدا نمی کنیم که یکدیگر را ببینیم، بیشتر وقت ها سر کاریم.

- حامد: البته سر کار هم اصلا شبیه پدر و پسر نیستیم.

- میرباقری: من تا همین اواخر یادم نمی آید نشسته باشم و با حامد حرف زده باشم و درد دل کرده باشم. این اواخر گاهی فرصت شده درباره اینکه مطالعه اش را بیشتر کند، حرف بزنم و کتاب جذابی را معرفی کنم. گاهی پیش آمده درباره توقعاتم حرف زده باشم و برخوردی شده و دعوایش کردم. در خانه خیلی مجال پیدا نکرده ایم که با هم گفتگو داشته باشیم.

داوود و حامد میرباقری ، داوود میرباقری ، حامد میرباقری و پدرش

رابطه تان با الهه خانم دخترتان هم به همین شکل است؟

- میرباقری: الهه قضیه اش فرق می کند و نوع رشته تحصیلی اش باعث شده به جهان من نزدیکتر شود. حامد از حیث و وجه دیگری این کار را کرده است. شکر خدا می بینم که روز به روز دارد به من نزدیکتر می شود. قلم و نوشته هایش این را می گوید. من و حامد بیشتر بده بستان تجربی و عملی داریم. حامد بدون مبالغه 20 سال است که کنار من ایستاده و دستیاری می کند.

بعضی وقت ها به او می گویم که من وقتی هم سن تو بودم سه چهارتا کار ساخته بودم ولی متاسفانه شرایط و فضایی به وجود آمده که فکر می کنند پارتی بازی است. من بارها به حامد گفته ام که خودش هر کار می تواند بکند. باید خودش توانایی ها و استحقاقش را ثبت و ضبط کند.

من اگر امکانی به او بدهم ممکن است سوء تعبیر شود. در واقع حامد 20 سال است در این حوزه جان کنده است. من یک دوره خیلی طولانی اصلا حامد را نمی دیدم. فقط سر صحنه لحظاتی از دور می دیدم که درگیر کار است. صبح زودتر از من، ساعت پنج می رفت سر صحنه و شب دیرتر از من برمی گشت. من یک قضیه ای را بعدها در خاطرات حامد فهمیدم. سر کار مختار فهمیدم که چقدر بی رحم هستم! صحنه ای بود که حامد پنج ساعت به چوب (شکل صلیب) بسته شده بود و چیزی نمی گفت و من اصلا حواسم نبود.

- حامد: این یکی از خاطرات خوب من است. خب شرایط اینطور ایجاب می کرد. خصوصا اینکه دیر هم کرده بودم و باید سکوت می کردم.

- میرباقری: من فکر می کردم که خب هنرپیشه است دیگر باید بماند. یک بار فخیم زاده این خاطره را نقل کرد که «اوخ اوخ با پسرش که این کار را می کند، ببین با ما چه می کند!» من واقعا لحظه ای که این کارها را می کردم اصلا فکر نمی کردم که این پسرم است و ممکن است او را از دست بدهم. یک بار دیگر هم سر همین کار، حامد در نقش وهب سقوط خیلی بدی داشت. آن لحظه تازه احساس کردم این پسر من است.

واقعیت این است که رابطه من با حامد اینطور بوده و من می خواستم که خودش رشد کند. این کارها سخت است ولی اگر با کار ارتباط برقرار کنید، لذت خاص خودش را دارد. چیزی که آسان به دست بیاید، آسان هم از بین می رود. فکر و اندیشه ای که سخت به دست می آید، بیشتر ماندگار است. من احساس کردم از جایی که حامد به این کار علاقمند شد باید یک مسیر طبیعی و تجربی را طی کند چون من خودم این سختی ها را کشیده ام.

- حامد: من یادم است سر نمایش پرده عاشقی دلم می خواست جای یکی از این نقش ها باشم و پدرم گفت برو هر کاری می خواهی بکن. من رفتم با خانم مفید حرف زدم و اینجوری شد که وارد کار شدم.

حامد میرباقری ، حامد میرباقری و پدرش ، گفتگو با حامد میرباقری

این درگیر شدن با فضای پدرت به خصوص اینکه تک پسر هستی چطور ایجاد شد؟ هیچ وقت نگفتی این چه کار سختی است که پدرم دارد؟

- حامد: نه، من واقعا این سختی و این کار را دوست دارم. وقتی به کاری علاقه داری، با اشتیاق آن را انجام می دهی. سر مختار هم همینطور بود. پنج سال کار کردیم. من آمدم که دستیاری کنم. دستیار سه شدم. آقای کریمی بود و اصغری و من. من تا به حال دستیاری نکرده بودم. نمی دانستم قضیه چیست. آنها بیشتر درگیر کار خودشان بودند و من بیشتر از طرفی به طرف دیگر می دویدم. تلاش کردم خودم یاد بگیرم. بعدها که شدم دستیار دو، وظایفم سنگین تر شد. علاقه ام هم بیشتر شد و بیشتر پیگیر شدم.

- میرباقری: بالاخره من وقتی به عنوان دستیار یک با حامد کار می کنم، می فهمم که چقدر رشد کرده است. من الان با اعتماد می توانم بگویم صحنه را بچیند و من بگیرم. در بیشتر اوقات پیشنهادهایش نود درصد درست است. روح مطلب را فهمیده. همین میزان نزدیکی فکری برای من یک نعمت است وقتی مطلبی را می نویسم و می دهم به حامد می بینم که ذهنیتش نود درصد با من یکی است.

من سیر تلاش حامد و منطقی و تجربی می دانم. امین که در دو یا سه کار کنار من بوده، می تواند شهادت بدهد که هیچ وقت تبعیضی برای حامد قائل نشده ام چون اگر غیر از این عمل می کردم، برایش دلسوز نبودم. باید این مسیر را با تجربه و سختکوشی طی می کرد و به آن می رسید تا شخصیت هنری اش بتواند شکل بگیرد. اگر غیر از این عمل می کردم، در حق اش ظلم کرده بودم. کسی که مسیر را ناقص یا با وابستگی و پارتی طی کند، خیلی زود به ته خط می رسد. امروز فکر می کنم حامد به بلوغ و بالندگی رسیده است.

حامد میرباقری ، گفتگو با حامد میرباقری ، بیوگرافی حامد میرباقری

بیوگرافی کوتاه حامد میرباقری

حامد میرباقری تنها فرزند داوود میرباقری است که در 11 مهر ماه سال 1361 در شهر شاهرود به دنیا آمده است وی تاکنون در مجموعه های «امام علی»، مجموعه «مسافر ری»، مجموعه «معصومیت از دست رفته» و مجموعه «مختارنامه» نقش آفرینی کرده است. وی علاوه بر دستیاری کارگردان دو نقش «وهب نصرانی» و «ثابت» را مجموعه «مختارنامه» بازی کرده است.

 

 

 

منبع : مجله همشهری , ویکی پدیا

 

 

مصاحبه خواندنی با حامد میرباقری و پدرش داوود میرباقری - نمناک
namnak.com/26690-حامد-میرباقری.html
حامد میرباقری و پدر حامد میرباقری و عکسهای حامد میرباقری و بیوگرافی حامد میرباقری و گفتگو با حامد میرباقری را در نمناک ... گفتگوی جذاب با حامد میرباقری.
حامد میرباقری خوش شانس ترین پسر جهان! +عکس - نیک صالحی
www.niksalehi.com/fun/page/018178.php
گفتگویی ویژه با حامد میرباقری. حامد میرباقری در «شاهگوش» ... تمام این نکات برای بازیگری که تصمیم دارد این نقش را بازی کند، خیلی جذاب است. کاراکتری که ...
پیدا و پنهان «شاهگوش» با داود میرباقری - Bartarinha.IR ...
www.bartarinha.ir/fa/news/.../پیدا-و-پنهان-شاهگوش-با-داود-میرباقری
پیدا و پنهان «شاهگوش» با داود میرباقری داود میرباقری،شاهگوش،سینمای خانگی. ... به نظر می‌رسد حامد میرباقری به‌عنوان بازیگر اصلی جذابیت نقش‌های دیگر را ندارد.
مصاحبه های سینمایی هستی - گفت و گو با «حامد میرباقری ...
www.maryamghazal.blogfa.com/post-304.aspx
۱۲ بهمن ۱۳۸۹ ه‍.ش. - گفت و گو با «حامد میرباقری» بازیگر مجموعه مختارنامه ... پدرم نقش «وهب نصرانی» را به من پیشنهاد داد و با کمال میل پذیرفتم و خیلی خوشحال شدم. ... امیدوارم بتونم با هنرمندان سینما و تلویزیون مصاحبه های خوب و جذابی انجام بدم تا از ...
شاهگوش - مصاحبه
shahgoosh.blogfa.com/category/3/مصاحبه
در ادامه چلنج هایی که او با پارتنرهایش هومن آب پرور و خنجری دارد ماجرا را جذاب تر می ... با حامد میرباقری در پشت صحنه شاهگوش گفت و گویی داشتیم که در ادامه می خوانید.
حامد میرباقری و همسرش
quranblogging.ir › سرگرمی › چهره های شاخص
الیکا عبدالرزاقی با لباسی زیبا در مراسم برند آلتون +عکس ... حامد میرباقری بازیگر نقش صادق در سریال یلدا و (امیرعلی) سریال شاهگوش و (وهب نصرانی و ثابت بن مختار ثقفی) .... گفتگوی داغ و منتقدانه با علی ضیا و پاسخ وی به انتقادات + تصاویر.
گفتگوی جالب و صمیمانه با خانواده زنده یاد فردین و شباهت ...
www.persianv.com/view/316979.php
۱۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گفتگوی جالب با خانواده زنده یاد فردین و شباهت عجیب نوه هایش به وی. گفتگو با ..... حامد میر باقری از زندگی شخصی و رابطه اش با پدرش می گوید !
ترلان پروانه و سبک غذایی جالب وی همراه با گفتگو با مادرش + ...
www.persianv.com/view/311164.php
۳۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ترلان پروانه و سبک غذایی جالب وی همراه با گفتگو با مادرش + عکس های دیده نشده از .... حامد میر باقری از زندگی شخصی و رابطه اش با پدرش می گوید !
گفتگوی جالب با بهنام صفوی بعد از بازگشت مجددش ، از ...
www.persianv.com/pic/view/011138.php
۱۵ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گفتگوی جالب با بهنام صفوی بعد از بازگشت مجددش ، از فیلتر شدن پیجش تا .... حامد میر باقری از زندگی شخصی و رابطه اش با پدرش می گوید !
گفتگوی بسیار جالب با ستاره‌های استند‌آپ کمدی خندوانه + ...
www.persianv.com/pic/view/011153.php
۱۶ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گفتگوی بسیار جالب با ستاره‌های استند‌آپ کمدی خندوانه + تصاویر ..... حامد میر باقری از زندگی شخصی و رابطه اش با پدرش می گوید ! اخبار هنرمندان ...
پخش مستندی درباره ساخت ضریح امام حسین(ع)/ گفتگو با ...
shabestan.ir/detail/News/495281
۲۸ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پخش مستندی درباره ساخت ضریح امام حسین(ع)/ گفتگو با میرباقری درباره ... در قاب مستند» با گفتگو با داود میرباقری از جمله مستندهای جذابی است که .... فیلی و حامد میرباقری دیگر هنرمندانی هستند که بخشی از گفتگوی آنها امشب ...
حرف های جنجالی حامد زمانی : خانواده ام هنوز هم نمی دانند شب ها در ...
www.persianv.com/pic/view/011401.php
۵ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سکوت حامد زمانی با این گفتگوی جنجالی شکست: مطمئن بودم سنگ می خورم/خانواده ام هنوز هم نمی ... بهنوش بختیاری با تیپی جذاب و کاملا متفاوت در کاخ جشنواره + عکس .... حامد میر باقری از زندگی شخصی و رابطه اش با پدرش می گوید !
آپارات - مصاحبه جذاب
www.aparat.com/result/مصاحبه_جذاب
مصاحبه جذاب و دیدنی عادل فردوسی پور با علی دایی-بخش دوم ... مصاحبه جذاب(حامد کمیلی دوست داشتنی)با برنامه دیدار بخش۲ ... بخشی از مصاحبه جذاب داوود میرباقری.
گفتگو جدید و خواندنی با حامد
varzeshonline.hostik.ir/گفتگو-جدید-و-خواندنی-با-حامد.html
گفتگوی خواندنی با حامد میرباقری ... گفتگوی خواندنی با حامد ... گفتگو خواندنی با پیمان ... مصاحبه جدید و خواندنی با ... بیشتر.
کمپ اختصاصی حامد بهداد - مصاحبه های حامد بهداد
hamedbehdad-camp.blogfa.com/category/12/مصاحبه-های-حامد-بهداد
۱۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رضایت از بازی‌ام در «دندون طلا» را در چشمان میرباقری می‌دیدم .... تازه ترین گفتگوی حامد بهداد با ماهنامه فیلم ..... پارامترهای آن برای من جذاب بود.
شب پُر ستاره خیابان الهیه به بهانه جشن رونمایی دندون طلا
plus.ir/tv/.../شب-پ-ر-ستاره-خیابان-الهیه-به-بهانه-جشن-رونمایی-دندون-ط...
دندون طلا نام جدیدترین اثر داود میرباقری کارگردان برجسته سینما و تلویزیون ایران است؛ دندون ... در دندون طلا چهره های همچون حامد بهداد، باران کوثری، مهدی فخیم زاده، سیروس ... گزارشی از حواشی و گفتگوهای جذاب با ستاره ها در مراسم رونمایی از سریال شهرزاد.
گفتگوی سینماپرس با کارگردان«نیمه شب اتفاق افتاد ...
cinemapress.ir/.../گفتگوی-سینماپرس-با-کارگردان-نیمه-شب-اتفاق-اف...
۷ روز پیش - وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: در هر صورت شانس ما این گونه بوده که ... شب اتفاق افتاد» برای مخاطبان جذاب است و می تواند آن ها را با خود همراه سازد. ... عناصر اصلی جدیدترین فیلم سینمایی اش برشمرد و اظهار داشت: حامد بهداد در این ... مجریان گریم: محمدرضا میر باقری، ساناز سرمدی، دستیار تدارکات: سعید آزادی، ...
برای گفتگو با میرباقری تا شاهرود رفتیم
www.pana.ir/Pages/Printable-News-238153.aspx
برای گفتگو با میرباقری تا شاهرود رفتیم ... رضا رویگری، فرخ نعمتی، انوش معظمی، صدرالدین حجازی، کاظم هژیر آزاد، محمد فیلی، حامد میرباقری و. ... برای اولین بار روی آنتن می روند و همچنین قسمت هایی از مختارنامه، جذابیت و تنوع مناسبی به برنامه دهیم.
حامد میرباقری: پدرم اهل پارتی بازی نیست | چهره نیوز - پوشش ...
chehrenews.ir/news/6365
۵ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - به گزارش سرویس فرهنگی هنری چهره نیوز، حامد میرباقری با شاهگوش دیده شده و ... چون همه کاراکترهای این قصه به نظرم جذاب است ولی نقشی که به نظر به من نزدیک ..... پس از گفتگوی سالار عقیلی با "من و تو" و مایلی کهن با "بی بی سی" ...
مصاحبه با «حامد میرباقری» بازیگر مجموعه مختارنامه
www.pcparsi.com/مصاحبه-با-«حامد-میرباقری»-بازیگر-مجموعه-مختارنامه...
۲۱ بهمن ۱۳۸۹ ه‍.ش. - اویزهای نوری زیبا با لیوان یکبار مصرف · ایران و عربستان از نگاه پرمخاطب ... مصاحبه با «حامد میرباقری» بازیگر مجموعه مختارنامه. مصاحبه با «حامد ...
یک گزارش از واکنش های منفی به “شاهگوش” و بازیگران اش در ...
www.linkday.ir/یک-گزارش-از-واکنش-های-منفی-به-شاهگوش-و-ب.html
+گفتگوی جذاب با مهراوه شریفی نیا+عکس - 23بازدید; حمایت عالی علی کریمی از فاطمه .... برخی مخاطبان هم پیشنهاد داده‌اند که حامد میرباقری برود و به طور آکادمیک، ...
پشت صحنه "دندون طلا" با حضور حامد بهداد و باران کوثری! - ...
seemorgh.com › فرهنگ و هنر › اخبار فرهنگ و هنر
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گزارشی از پشت صحنه سریال "دندون طلا" با بازی حامد بهداد ، باران کوثری و ... میرباقری فرصتی برای گفتگو ندارد و سوالاتی را که از او دارم از مهران برومند ... بهترین شکل این کار که می‌تواند برای مخاطبان جذاب و ماندگار باشد چیست.
گفتگو با حامد میرباقری - مجله اینترنتی شیک و مد | ...
shikmod.ir/tag/گفتگو-با-حامد-میرباقری-2552
مصاحبه ای خواندنی و جالب با عروس و پسر داریوش ارجمند بازیگر پیشکسوت ایران. ... ”حامد – مجتهدی تهرانی” که اخیرا در یکی از مهمترین و استراتژیک ترین نواحی تهران به عنوان شهردار منصوب شده است ... ماجرای اعتراض هایی که به برنامه جذاب فیتیله شد.
پیدا و پنهان «شاهگوش»در گفتگو با میر باقری
kelidtimes.com/17264/پیدا-و-پنهان-شاهگوشدر-گفتگو-با-میر-با/
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - پیدا و پنهان «شاهگوش»در گفتگو با میر باقری ..... به نظر می رسد حامد میرباقری به عنوان بازیگر اصلی جذابیت نقش های دیگر را ندارد… من در این مورد ...
گفتگو با حامد میرباقری
bangbong.ir/tag/گفتگو-با-حامد-میرباقری-46087
گفتگو با حامد میرباقری ... اگر شما هم می خواهید لاغر شوید بهتر است اصولی و با روشهای درست وزن تان را کم کنید. .... آلن دلون Alain Delon یکی از خوش تیپ، خوش پوش و جذاب ترین مردان سینمای جهان است طوری که بیشتر مردان سعی در این دارند که تیپ و ...
گفتگو با داوود میرباقری درباره «دندون طلا» یش
www.cinemakhabar.ir/NewsDetails.aspx?ID=89163
۴ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گفتگو با داوود میرباقری درباره «دندون طلا» یش .... حرف می‌زنم که باید جذبشان کنم و آنها را در دنیایی که به نظر من جذاب است شریک کنم. ... «حسن پور شیرازی»و«سیروس گرجستانی»به دنبال«دندون طلا» · فروش آنلاین «دندون طلا» در ...
حامد میر باقری از زندگی شخصی و رابطه اش با پدرش می گوید !
morix.ir/news/33410
حامد میر باقری از زندگی شخصی و رابطه اش با پدرش می گوید ! 5 دقیقه پیش ... این اواخر گاهی فرصت شده درباره اینکه مطالعه اش را بیشتر کند، حرف بزنم و کتاب جذابی را معرفی کنم. ... در خانه خیلی مجال پیدا نکرده ایم که با هم گفتگو داشته باشیم.
گفت‌وگوی بهروز شعیبی با داود میرباقری درباره «دندون طلا - الف
alef.ir/vdchvxnxz23nvxd.tft2.html?303301
۲۸ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در گفتگوی بهروز شعیبی با داوود میرباقری درباره سریال «دندون طلا» مباحثی چون انگیزه های ساخت ... ... داستان با همان پایه و مبنای ایرانی برای من جذابیت بسیاری داشت و نکته ... تشکر مکتوب میرباقری از حامد بهداد برای بلبل شدن.
با لذت ببینید | Instagram photos and videos
www.online-instagram.com/place/با%20لذت%20ببینید/882898369
Images at با لذت ببینید on instagram. ... مسعود فراستی تمام شده/هفت و نود با هم قابل قیاس نیستند این گفتگو را همین الان از کانال تلویزیون ... در شب لقب عجیب حامد بهداد به داود میرباقری، ستاره ها از دندون طلا در الهیه تهران پرده برداری ... کنسرت خنده حسن ریوندی این ویدئوى جذاب را از کانال سرگرمى تى وى پلاس ببینید Www.plus.ir.
عکسی از حامد بهداد در نقش یک معتاد کارتن خواب در فیلم ...
www.naghdefarsi.com/iran-news/15583-------------l-r.html
۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تماس با ما · اتاق گفتگو · تبلیغات; ثبت نام / ورود ... بسیار عالی،جذاب و مهیج ... قسمت جدید مجموعه نمایش خانگی «دندون طلا» به دلیل همزمانی با ایام شهادت امام زین ... در قسمت جدید این مجموعه چهره و گریم جدیدی از حامد بهداد در نقش بلبل رونمایی می شود. ... کارگردان:حامد میرباقری، دستیار تولید:فواد بوربور، برنامه ریز:فرزاد ...
دانلود مصاحبه حامد بهداد در برنامه 35 سی و پنج | آبان موزیک
www.abanmusic.org/دانلود-مصاحبه-حامد-بهداد-در-برنامه-35-سی/
۷ روز پیش - جیرانی مجری این برنامه در گفتگو با بازیگرانی مانند حامد بهداد، سحر ... موضوع جذاب عشق بین عراقی و ایرانی در این فیلم برای اولین بار مطرح می شود ...
یالثارات الحسین(ع) - مصاحبه با حسن میر باقری
montagamin.blogfa.com/category/16/مصاحبه-با-حسن-میر-باقری
«ابراهیم مالک اشتر» یکی از شخصیت های مهم و جذاب تاریخی و از دوستان نزدیک حضرت ابوالفضل العباس(ع) است، فرمانده ای جسور که برای خون خواهی از شهدای دشت کربلا ...
مصاحبهٔ شهاب حسینی با حامد بهداد آبی شو ۱ - YouTube
ویدیو برای گفتگوی جذاب با حامد میرباقری
▶ 8:12
https://www.youtube.com/watch?v=V-CESAKIK30
۷ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بارگذاری توسطIranianTV
مصاحبهٔ شهاب حسینی با حامد بهداد آبی شو ۱ ... گفتگو با ستاره میم مثل مادر: هنوز من را بخاطر همان نقش می شناسند - Duration: 4:15. ... در شب لقب عجیب حامد بهداد به داود میرباقری ...
مینی سریال « دندون طلا » ی داود میرباقری - تالار گفتگوی هم ...
forum.hammihan.com › ... › سینما و تلویزیون › سریالهای ایرانی
۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 15پست - ‏4 نویسنده
تا کنون حضور حامد بهداد، حمید رضا آذرنگ و ستاره اسکندری در این مجموعه قطعی شده ... همکاری دوباره پورشیرازی و گرجستانی با «دندون طلا» و میرباقری ... کارنامه هنری داود میرباقری نشون میده ، آثار ایشون همیشه برای تماشاگر جذاب بوده.
تصویربرداری «دندون طلا»ی داوود میرباقری تمام شد - سینما نگار
www.cinemanegar.com/articleview.php?cat=52&id=10015&fest=0
۵ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خبر، نقد، تحلیل، گزارش و گفتگو. ... مینی سریالی با بازی مهدی فخیم زاده، حامد بهداد، حمیدرضا آذرنگ، سیامک صفری و باران کوثری ... کامران خلج، صدابردار: رشید دانشمند، دستیار کارگردان: حامد میرباقری، دستیار تولید: فواد بوربور، ...
گفتگو با حامد میرباقری بازیگر نقش - منو تو کلاب ...
topclub.blogsky.com/1390/01/22/post-769/
گفتگو با حامد میرباقری بازیگر نقش - منو تو کلاب MANOTO CLUB - جنجالی ترین اخبار هنری به همراه دانلود جدیدترین موزیک ها و فیلم ها و عکس های زیبا و دیدنی ...
عکس های پشت صحنه سریال شاهگوش - آریا پیکس
www.ariapix.net/1392/10/shahgoosh-backstage-photo.html
بیوگرافی و گفتگو با لعیا زنگنه + عکس جدید. ۱۵ دی ۱۳۹۴ ... پشت صحنه سریال شاهگوش / مهرداد صدیقیان,حسین سلیمانی و حامد میرباقری. پشت صحنه .... این سریال را فقط وجود مرجانه گلچین زیبا و قشنگ کرده است وگرنه مفت نمیارزد. ستایش پنج ...
خوشحالی حامد بهداد از همکاری دوباره با باران کوثری+عکس ...
www.cinemajournal.ir/خوشحالی-حامد-بهداد-از-همکاری-دوباره-با/
به گزارش سینماژورنال این مینی سریال را داوود میرباقری براساس نمایشی که خودش ... حامد بهداد با تازگی با انتشار عکسی از همکاری اش با باران کوثری در “دندون طلا” ... شود که بدانیم باران کوثری در گفتگویی تفصیلی بعد از جشنواره سی و سوم از این ...
میرباقری از «مختارنامه» می گوید | فرهنگی - جی پلاس - جماران
jplus.jamaran.ir/culture/?p=25432
۲۸ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در برنامه «مختارنامه در قاب مستند» گفتگوی مفصلی با داود میرباقری پخش ... فیلی و حامد میرباقری دیگر هنرمندانی هستند که بخشی از گفتگوی آنها امشب ... مستندی جذاب درباره افرادی که از شرایط دشوار و خطرناک جان سالم به در برده و ...
عیار «دندون طلای»ی میرباقری
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=306537
۲۴ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - داود میرباقری با فاصله بسیار، توانمندترین کارگردان سریال های ... حمید رضا آذرنگ این بار رویی دیگر از خود نشان داد و حامد بهداد بعد از مدت ... «دندون طلا» درواقع عشق، خیانت، فقر و بدبختی، اعتیاد و خلاصه هر آنچه مخاطب از یک قصه جذاب انتظار دارد را ... تیتراژ سریال مثل یک کابوس · گـفـتـگـو با محمدرضا فروتن و حامد ...
مصاحبه جالب و خواندنی با رضا رویگری - جدید 94 -گهر
gahar.ir/مصاحبه-جالب-و-خواندنی-با-رضا-رویگری/
۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رضا رویگری در گفتگو با «سین جیم» گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران در خصوص ... تست گریم داده بودند اما داوود میرباقری گفته بود، نقش «کیان» را جز رویگری به کس دیگری .... حامد بهداد با یک جمله صداوسیما و تلویزیون را کوبید.

برچسب ها گفتگو با حامد میرباقری و پدرش داوود میرباقری , گفتگوی جذاب با حامد میرباقری , مصاحبه خواندنی با حامد میرباقری و پدرش داوود میرباقری , حامد میرباقری خوش شانس ترین پسر جهان! +عکس , بیوگرافی کوتاه حامد میرباقری ,