خبر بازینکردن هیچ تیم سعودی با تیم های ایرانی

ایا دیگه تیم های فوتبال عربستانی با ایرانی بازی نمیکنند؟

جنجال تازه سعودی‌ها: در لیگ قهرمانان آسیا با هیچ تیم ایرانی بازی نمی‌کنیم

دلیل فوتبال بازی نکردن عربستان با ایران , اخبار دی ماه 94 بازی نکردن عربستان در لیگ آسیا , اخبار بازی نکردن عربستان در لیگ آسیا 2016 , لغو بازی های عربستان با ایران در لیگ آسیا 2016 , اخبار بازی نکردن عربستان با تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا , لیگ قهرمانان آسیا 2016 بازی نکردن عربستان ,


جهت مشاهده خبر بازی نکردن بازیکننان عربستانی با ایرانیان به ادامه مطلب بروید

سران باشگاه‌های سعودی با سوء استفاده از شرایط سیاسی ایران و عربستان، اعلام کرده‌اند که در لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم‌های ایرانی بازی نخواهند کرد.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی «نسیم آنلاین»، قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا در حالی برگزار شد که الهلال با تراکتورسازی تبریز همگروه است، النصر عربستان با ذوب‌آهن، فولاد به احتمال خیلی زیاد با الاتحاد و الأهلی هم در صورت برنده شدن نفت برابر الجیش با این تیم ایرانی همگروه خواهد شد.

سایت الوئام عربستان نوشت: 4 باشگاه سعودی با انتشار بیانیه‌ای خواستار برگزاری دیدارهای خود با نمایندگان ایران در زمینی بی طرف شدند. آنها اعلام کردند که نه ما می‌خواهیم به ایران برویم و نه می‌خواهیم آنها به عربستان بیایند.

در این بیانیه آمده است فوتبال و مسابقاتش جدا از مملکت و ملت نیست و همیشه و در یک صف واحد در کنار ملت و مملکت و حامی امنیت ملی است و کسانی که روز گذشته اعدام شدند "تروریست" بودند و ایران نباید برای آزادی آنها دست و پا می‌زد.


برجسب ها : دلیل فوتبال بازی نکردن عربستان با ایران , اخبار دی ماه 94 بازی نکردن عربستان در لیگ آسیا , اخبار بازی نکردن عربستان در لیگ آسیا 2016 , لغو بازی های عربستان با ایران در لیگ آسیا 2016 , اخبار بازی نکردن عربستان با تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا , لیگ قهرمانان آسیا 2016 بازی نکردن عربستان ,