فیلم خلاصه بازی استقلال تهران تراکتورسازی در نیمه نهایی جام حذفی ایران سه‌شنبه 1 دی ماه 94

گل‌های استقلال تهران تراکتورسازی در جام حذفی سه‌شنبه 1 دی 94

بازی استقلال تهران تراکتورسازی سه شنبه 1 دی 94

نتیجه خلاصه بازی گل های جام حذفی فوتبال ایران

نتیجه و فیلم خلاصه بازی و گل های استقلال تهران تراکتورسازی سه شنبه 1 دی 94

تراکتورسازان در بازی نیمه نهایی خود در جام حذفی با این ترکیب به سراغ استقلالی ها می روند: محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، کارلوس کاردوسو، محمد ایرانپوریان، سعید آقایی، سینا عشوری، شجاع خلیل زاده، آگوستو سزار، بختیار رحمانی، شاهین ثاقبی، سروش رفیعی.

قلعه نویی دقیقا از ترکیب بازی قبلی تیمش در برابر آبی ها، در این بازی استفاده کرده است و به همین منظور بر خلاف پیش بینی ها، نکات جالبی را می توان در آن دید.

در این بازی علی حمودی را که در بازی قبلی تیمش در برابر اهوازی ها گلزنی کرده بود را روی نیمکت نشسته است.

بازهم از مهرداد بایرامی در ترکیب اصلی این تیم استفاده نشده تا بازهم تراکتوری ها بدون مهاجم کلاسیک به میدان بروند و احتمالا سزار را در خط حمله خواهیم دید.

قلعه نویی برای این بازی از 5 مدافع همزمان در زمین استفاده خواهد کرد که باید دید نوع استفاده از آنها چگونه خواهد بود. البته احتمال حضور شجاع خلیل زاده در پست هافبک دفاعی بیشتر از باقی احتمالات است.

بازی تیم های استقلال و تراکتورسازی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، از 14:30 در ورزشگاه یادگار امام تبریز به سراغ یکدیگر می روند.

-----------------------------
پرویز مظلومی برای اینکه بتواند در مصاف حساس امروز برابر تراکتورسازی جواز حضور در فینال جام حذفی را دریافت کند، به نسبت بازی دو هفته قبل برابر این تیم 2 تغییر در ترکیب اصلی‌اش ایجاد کرد تا یکی از آنها سورپرایز بزرگ این مربی برای طرفداران باشد.

ترکیب استقلال به شرح زیراست:
مهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، هرائر مگویان، میلاد فخرالدینی، خسرو حیدری، میثم مجیدی، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، جابر انصاری، سجاد شهباززاده و فرشید اسماعیلی.

در درون دروازه سیدمهدی رحمتی حضور دارد، دروازه‌بانی که انگیزه‌های فراوانی دارد تا یک بار دیگر انتقام خود را از امیر قلعه‌نویی بگیرد و علاوه بر رساندن استقلال به فینال حذفی مانع کامیابی این مربی در تیم جدیدش شود.

در خط دفاع بازگشت میثم مجیدی از مصدومیت دغدغه‌های کادرفنی را به حداقل رساند چون با حضور این مدافع ملی‌پوش ضعف‌های تیم در پست دفاع چپ تا حدودی برطرف خواهد شد. سایر مدافعان تغییری نسبت به بازی قبلی با تراکتور نداشته‌اند تا جایی حنیف عمران‌زاده و مگویان زوج مرکز دفاع هستند و میلاد فخرالدینی هم در پست دفاع راست بازی می‌کند.

دو هافبک دفاعی استقلال دست نخورده و با همان بازیکنان قبلی به میدان رفتند؛ امید ابراهیمی و روزبه چشمی که به هماهنگی و شناخت کاملی از هم رسیدند در این بازی هم امیدهای اول مظلومی برای تخریب بازی سرعتی و فانتزی هافبک‌های تراکتور لقب گرفتند.

سورپرایز اصلی مظلومی در تبریز به میدان فرستادن فرشید اسماعیلی است. هافبک ملی‌پوش امید که ثابت کرده در بازی‌های بزرگ از اعتماد به نفس بالایی برخوردار است امروز نقش پلی‌میکر را برای استقلال بازی خواهد کرد. در کنار او خسرو حیدری وینگر راست خواهد بود و جابر انصاری وینگر چپ.

تک مهاجم استقلال هم سجاد شهباززاده است که مظلومی بار دیگر او را به پروپجیچ ترجیح داد. سجاد که با گلزنی به صبا بار دیگر موتور گلزنی‌اش را روشن کرد، امروز نبرد جانانه‌ای با مدافعان تراکتور خواهد داشت.

دانلود فیلم خلاصه بازی و گل ها بزودی ...

منبع:ورزش سه